piątek, 21 marca 2014

Ach ci mężczyźni...

Przydałoby się im dać kilka wskazówek dotyczących wyglądu, bynajmniej niektórym. Chociaż każdy ma swój styl, przede wszystkim powinien prezentować się schludnie i choć trochę na czasie. Skoro my kobietki tak bardzo staramy się zwracać uwagę na wygląd i nie ukrywajmy, żeby podobać się nie tylko sobie samym, to i nasza przeciwna płeć niech trochę postara się dla nas. Przedstawię kilka propozycji, które moim zdaniem pasują do każdego mężczyzny:) Nie jestem ekspertem, więc musiałam opierać się na zdjęciach z internetu.
Dodatkowo radość z oglądania zdjęć mogą mieć dziewczyny, zwracając uwagę nie tylko na sam ubiór ;)

1. Bardzo prosty i niby zwyczajny ubiór, a jednak ma coś w sobie. 


2. Nie jest to mój numer jeden, aczkolwiek niektóre elementy są dosyć ciekawe. 


3. Koszula Burberry, chociaż jest dosyć kosztowna ( ponad 200zł) można znaleźć identyczną podróbkę.


4. Dla mnie bomba, żadnych jaskrawych kolorów i bardzo dojrzały wygląd


5. Nie do końca ścisła elegancja


6. Zdecydowanie jestem na tak! 


7. Baaaardzo wyjątkowy...garnitur ;>


8. To jest chyba idealne połączenie dla większości facetów, którzy nie lubią wyglądać zbyt "pedalsko" i prezentują się świetnie. 


9. Taki trochę styl buntownika, ja zmieniłabym kurtkę na inną


10. Klasycznie, prosto i bez wielkiego szału


11. Koszula i marynarka w tym stylu to jedno z lepszych połączeń


12. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza kolor sweterka


13. Szczęśliwa trzynastka, a pod nią szykowny pan 


14. Niekoniecznie spodnie tego koloru, osobiście wolałabym modne dżinsy
15. Botki męskie


16. Uwielbiam taki styl, który składa się z pozoru zwykłych elementów garderoby, ale wszystko razem wygląda idealnie


17. Typ "na co dzień" i "po domu" 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz